14/4/09

Pin up


Maquillage, Estilismo, Peluquería y Fotografía: Monica

Modelo: Sonia

7 comentarios:

Mar dijo...

Guauuuuu!! Sonieta estàs molt guapa!! sa que te maquilles m'encanta!! Molt bé Mónica!!! quna venguis haurem de fer moltes cosetes!!
besitos a ses dues!

elena dijo...

Deu estic d'acord amb na mar!!
Xulisimas! Monica enhorabona! Sonia estas guapissima!!!!

Lore dijo...

oleeeeeeeeeee!!!!!!!!! esa peazo modelo!!!! jejeje
Itu tambe Monica esa peazo fotografaaaaa!!!!
Besos wapes

Anónimo dijo...

Uau!!!! sembla tret d'una peli dels anys 40-50. A mi també m'agrada molt sa des maquillatge. Records a totes dues. Xitos molt forts. Ester

Claudia dijo...

M'agrada moltissimmm.... a jo tambe!! Un beso molt gros per ses dues artistes!!

Carol López dijo...

Oléee!!! Que xules, i que guapa Sonia.
Mónica ets uns artista!!!

mikianneta dijo...

quina mescla ferm quan vingueu!!! un beso!!!